Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Exkluzív textilek a ROMO Fabrics-tól

Egyik kedvenc textil és tapéta "gyáram" a ROMO. Az ő kínálatukból szemezgettem egy keveset. Azokat a kollekcióikat kerestem, amelyeket más, nem túl drága textillel ki lehet váltani, vagy egy kis kézügyességgel házilag kivitelezhető.

Ezeket a párnahuzatokat nem nagy kunszt megvarrni, csíkos és kockás anyagot minden textil boltban kaphatunk. Ha meg nem találjuk a megfelelő színt, akár még meg is festhetjük a pamutvásznat. Az asztalterítő sem szokványos, kiszabom beszegem megoldással készült. De annak elkészítése sem bonyolult. (Romo - Melbury Kollekció)

A Melbury Kollekció kék nagykockás egyede. Kockásat amilyen könnyű varrni, olyan nehéz is. (Ezt értitek, ugye?) Valamiért nem szeretem a kék-sárga párosítást.
A VillaNova a Romo csoport egyik tagja, ők dobták piacra Cannes márkanevű kollekciójukat, üdítő tenger színben. Külön tetszik, hogy a textil csak természetes anyagokat tartalmaz: pamutot, lent és viszkózt.

 
A kollekció darabjai. Közelről jól látszik, hogy jó minőségű szőtt anyag.

 Selyem párnahuzat az Arlington kollekcióból. Te is tudsz ilyet varrni. A mintát stencillel készíthetjük el.

Yoshino fantázianévre hallgat ez a portéka. Japán ihlette design az elmaradhatatlan cseresznyevirággal. Fekete színben (is) nagyon elegáns. Selyem alapanyagon selyemhímzés - luxus kategória. Hasonló párnahuzat házilagos kivitelezése egy hímzőgép segítségével megoldható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése