Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Gyerekszoba

Már nagyon időszerű lenne mostani lakásunk helyett egy tágasabba költözni. Amikor ideköltöztünk, gyermekeink másfél, valamint három évesek voltak. Akkor ez a méretű lakás elegendőnek tűnt. De rohamosan nőttek, igényeink megváltoztak. Bicikliző, gördeszkázó, görkorizó, jégkorizó (hadd ne soroljam tovább milyen sportot űznek/űzünk még) család lettünk. A lakás meg egyre kisebbnek tűnt. Sajnos úgy néz ki, hogy egyelőre maradunk, s ezt a pár négyzetmétert kellene okosabban kihasználni. Ehhez gyűjtöttem össze egy pár ötletet. Ezzel a kékes összeállítással kezdem, mert a gyerekek szobája most szinte ugyanezeket a színeket használja, ráadásul a mérete is pont egyezik. A lány mindenképp magas ágyat szeretne, Geri pedig hol magasítottat, hol extra magasat,  hogy alatta még kutatóbázist is tudjon kialakítani.

Én egy hasonlóra voksolnék, mint ami a jobb oldali képen látható. Helyet nyernénk azzal, ha az egyik ágyat kicsit a másik alá csúsztatnánk. 

A leendő színekben sem állapodtunk még meg, a stíluson is vitatkozunk még persze, de úgyis az lesz amit én akarok :-) Meg amit a paraméterek engednek. Amúgy nagyon jó ötletekkel állnak elő gyermekeink, tényleg, csak azt nem képesek megérteni, hogy három méterbe nem tudok 6 méternyi szekrényt betenni. (pedig elég iskolázottak hozzá).
Ezt a képet a sokszínűsége miatt raktam be. Nagyon tetszik a pasztell és a kicsit erősebb színek társítása. Egyszerre lehet egy kicsi fiú és egy leányzó szobája. Mi már kinőttük ezt a dizájnt.

 A sárga - fehér párosítás szerintem igazán üde, a borongós télben (is) jóleső látvány. Nem vitték túlzásba a bútorozást, biztos gardrób van. Az alsóbb képen inkább egy hálókuckót láthatunk, az élet a nappaliban van. 

 Nagy kedvencem ez a piros-fehér csíkos megoldás. Sehogy nem fér azonban a fejembe, hogy miért nincs leesés gátló a felső ágynál?

Végső megoldásként arra gondoltam, hogyan lehetne az egyik szobából kettőt faragni. Úgyis aktuális lenne az ablakok cseréje. Ha már cserélünk, akkor megfontolandó, hogy a mosti  szabvány panel ablak helyett kettő kisebbet, rakatnánk be. A két fél közé beraknánk egy gipszkarton válaszfalat, vagy akár csak egy jelképes paravánt. Pont mint a baloldali képen, kb ekkora lenne a kettéválasztott szoba. Na jó, valamivel azért nagyobb. Ez a halovány zöld nagyon jó választás lenne egy dzsungel inspirálta dekorhoz. Alább pedig a lánynak való, bár mivel ő sosem szerette a rózsaszínt, s a falnak is mindegy, hogy mivel kenik le, ezért szabad a választás.

 Ez a kép egy kicsit koleszos. Bár nem a hazai képet tükrözi. A kilátás mindenesetre nem rossz.

Itten pedig egy igazán modern ifjúsági szobabelső.

A fenti összeállítással nem a dizájnra akartam felhívni a figyelmet, hanem inkább a térkihasználásra. A bútorok maguk minőségiek,  praktikusak, de számomra ezek a szobák egy kicsit alulöltözöttek. Mostanság divat a rolós árnyékoló megoldás, de én hiányolom a klasszikus függönyöket, a mintás párnahuzatokat. 
A legközelebbi posztban csini szobákat hozok.
A képek forrása : www.home-designing.com


jó nézelődést kíván:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése