Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Gépi hímzés


A gépi hímzések alkalmazásába kb egy éve szerelmesedtem bele. Azóta többezres gyűjtemény birtokosa lettem. Nekem egy Brother Innov 700-asom van. A gép kezelése nem ördöngősség. A hímzendő textilhez alkalmazandó alátétek helyes megválasztása pedig autodidakta módon könnyen elsajátítható az ezzel foglalkozó blogokról, és a gépi hímző index fórumon is jó tanácsokat adnak egymásnak a lányok. Manapság már nagyon sok helyről lehet beszerezni kiváló hímzésmintát, akár ingyen is.

Ha bármilyen kérdésed van gépi hímzés témában, bátran keress.
De ha hímeztetni szeretnél, például pólóra, ingre, törcsire, kispárnára, akkor is fordulhatsz hozzám. Sem munkám minőségében, sem az árakban nem fogsz csalódni.
 
Kedvenceink közé tartozik:

http://www.cutealphabets.com/
http://www.designsbysick.com/hourlydesign


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése