Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Görögös


A Foltlelkes Csoportban tanultam ezt a mintát Kacsuk Évi útmutatásai alapján. Na nem lett olyan szép mint az övé, de nem rossz. Végülis rájöttem, mi a hibája. A varrásráhagyást kicsit kicsire vettem. A foltvarrók általában 6 mm-es varrásszélességgel dolgoznak, nekem mániám az 1 cm. Biztos ami biztos alapon. Megvan az alap minta, a görögös, varrtam hozzá 12-12 cm széles piros szegélyt, arra most varrom rá az 5 cm-es fekete szegélyt. Végül kap majd egy  egyszerű piros hátlapot. Passzol az alábbi párnahuzathoz, plusz varrtam a maradék két blokkból egy konyhai fogót. Ez utóbbit ne nézd meg közelről, mert látszik a steppelés jelölése.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése