Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.
Legújabb szerzeményeim. Többségük az RJR Fabrics-tól.  Neszesszerek varrásához vettem őket, nagyon jó áron a Szent István körúti textilsarokban. Most 1500,- Ft métere. Ugyan 110 cm széles anyagok, de szuper  minőség. S ha nem kell belőle több méter, csak neszesszerre meg mobiltartóra való, még így sem kerül sokba. Gergőkém már le is foglalta magának a csavaros mintát. Telefonja még nincs, de azt mondta, hogy jó lesz akkor, mikor majd 2 év múlva megkapja. Kitartó fiú. 


 Ezt az anyagot azért választottam, mert imádom az esőerdei hangulatot
 Ezt meg a színe miatt.
 Meg ezt is.
Itt pedig az volt a lényeg, hogy valami férfias legyen benne. Igazából nem tudom, mi alapján választottam ezeket, mert a nagy kínálat miatt nehéz volt a döntés. Legszívesebben az egész árukészletet megvettem volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése