Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Kávézzunk !

Első látásra igazán kényelmesek. Nem szúr? De. Akkor nem zsákvásznat, hanem ahogy Linától tudom, cukros zsákot kell használni. 
Merthogy marha jó dolog az újrahasznos. 

Kávézzunk. 
Reggeli közben elolvassuk a friss újságot.

Délelőtt felfrissülünk a munkahelyünkön

vagy itt:

Én itthon dolgozom, úgyhogy ebédfőzéshez készülök.

Délutáni pihenőhöz (akkor kávé nélkül)

ne felejtsük el behúzni a függönyt.

  Délutáni sziesztázás után, hogy bírjuk a strapát estig.

Este márcsak a kislámpa égjen

Tedd fel a lábad a puffra, s pihenj. 

egy jó könyvvel a kezedben

Azt hiszem még visszatérek a témára.


forrás / sources:
www.kirstenerickson.blogspot.com
www.savvysouthernstyle.blogspot.com
www.ettestudios.com
www.greenecoservices.com
www.melissasdesignaddiction.wordpress.com
www.interiordesignhouses.com
http://www.offbeatbride.com
http://craftzine.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése