Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Csókolom, répatorta van?

Majd lesz répatorta is, a végén.
Nem is gondoltam volna, hogy ennyiféle répa létezik. Azt már megtapasztaltam, hogy van édesebb, kesernyésebb fajta, sőt olyat is ettem már, amelyiknek kifejezetten mosószer íze volt. Hogy ez hogy lehet, nem tudom. Azonban most szembesültem vele, hogy a közismert fehér és sárgarépán túl is van választék. Világossárgától a pirosig, mindenfajta árnyalatú, de a legérdekesebb a lila, aminek sárga a közepe.


No de ez nem gasztroblog, jön a húsvét, úgyhogy most dekoráljunk répával.

Maradék textilek, táskamerevítő, vagy aki nem jártas a varrásban igazán, annak kartonpapír is megteszi. Ha kész, keretezd be.

(gondolom hungarocell) kötőfonallal körbetekergetve

Répa sugárút - irányítótábla nyusziknak.

Vintage nyuszkó

Egyszerű, répasárga papírszalvétába csomagolt étkészlet. Zöld, de mégsem, hiszen műanyag, mindenesetre látványos.

Plüss répába szorult nyuszi. Ej de torkos valaki.

Helyeske.

Ínycsiklandó muffin.

S jöjjön a répatorta receptje.
A recept innen való: http://www.nosalty.hu/recept/repatorta 





via:
Best Cakes
Sweet home gadgets
Positively splendid
Carolyns homework
Fayes Attic Our Best Bites
http://www.hometownseeds.com/
http://ekissam.blogspot.com/
Primrose Design

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése