Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Levendulazsákok

Sziasztok!

Készítettem egy szett levendulazsákot. Hármat Andinak, három viszont szabad préda. Itt nem állok meg, továbbiak is várhatók. A lila anyagokat és a pamutcsipkét én festettem. Éppen ezért kicsit márványos/pöttyös lett, de én így szeretem. A méretük 8 x 17 cm, van benne tömővatta és 3 evőkanál levendula virágzat. Ez bőven elég, hogy ne túl tolakodó hanem mindig kellemes illatot árasszon. Némelyiket szabad gépi hímzéssel is dekoráltam. Nektek tetszik? 

Tudom, hogy már nagyon sokan vagyunk kézművesek, akik szorgalmasan készítjük, tömjük a zsákokat, de ezt nem lehet megunni. 

Hamarosan Meska-boltomban.

Legyen szép napotok. Szeretettel üdvözöl:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése