Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Bagolyvár

Új oldalam van. Bagolyvár a neve.  


Gondoltam egyet, mivel mostanság igen népszerű a bagoly minta a lakberendezésben.

Összeszedtem kézműves ismerőseim, akik baglyos termékek készítésével foglalkoznak. 

bagoly alakú párna
bagoly rátétes lakástextilek
bagoly formájú kulcstartó
bagoly mintás textilek
nemezelt uhu
könyvjelző

és megannyi más szépség,  kizárólag BAGOLY mintával.

Hamarosan játék is lesz, gyere, kövess minket a
Facebookon



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése