Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Gouba


Tree Hugger - öleld át a fát
Voltam Gouba-zni, a Gozsdu Udvarban, még augusztusban. Nem is tudom, miért nem írtam még róla. Mivel táskákat is készítek, azokat vittem a vásárra. Egyet sajnálok, hogy nem készült róla kép, csak a férjem mobiljával, azt meg nem akarom ide kirakni. 

Nagyon érdekes tapasztalatokat gyűjtöttem. Első vásározóként nagyon izgultam, hogy megy majd a bolt. Mivel elsősorban készítő vagyok, az árut eladni már nehezebb dolog, gondoltam. De aztán pörögtek az események. Nagyon sok turista látogatta meg a vásárt, de bőven akadtak magyar szemlélődők is. Az eladott táskáim többsége azonban külföldre került. Még Amerikába is vittek kettőt. Meg Olaszországba, Spanyolországba. Jó volt újra angolul beszélnem, lassan elfelejteni véltem, de kiderült, hogy mégsem. Gyermekeim meglepődtek kissé, mikor folyékonyan "tárgyaltam" egy dél-afrikai érdeklődővel: "Mama, te ilyen jól beszélsz angolul?" 

Its easy being green - Könnyű zöldnek lenni
Na de visszatérve a táskáimra, itthon megpróbáltam lefényképezni a drágáimat. Drágáim - gyermekeim - segítkeztek ebben. Kivittük őket a ház mögötti parkba (t.i. lakótelepen lakunk), kerestünk egy majdnem félreeső helyet, lányom állt modellt, aztán katt-katt. A modellkedést még gyakorolnia kell, kicsit görbe a háta. Nekem meg a fényképezést, mert egyik kép sem sikerült túl jól. Gergő is segített, bohóckodott, s megpróbálta szabotálni  a projektet. Ezért büntetésül lefényképeztem őt is (ki nem állhatja, ha fényképezik).
A táskán a felirat:
Mivel szívügyem a  környezetvédelem, táskáimat kizárólag pamutból, lenből készítem,  ilyen és ehhez hasonló figyelemfelkeltő feliratokkal látom el. A bélése, a belső zsebek, gombok mind újrahasznosított anyag. Nem agyonhasznált férfiingek, női blúzok, gyermekágyneműk kapnak még egy esélyt, hogy ne kerüljenek a szemétbe.
Ha Te is szeretnél magadnak egyet (esetleg többet) nézd meg a webshopom, vagy Meska-boltom, a bal oldalon van a link, vagy keress a 0620 383 4939-es telefonszámon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése