Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Ezt varrom most

őszi tányéralátét félkész állapotban
Mielőtt véget érne az ősz, gondoltam varrok még gyorsan egy szett tányéralátétet. Környezetvédő lévén szeretek újra felhasználni anyagokat, régi gyerekruhákat, férfi ingeket, megunt függönyt, és még sorolhatnám. A fő, hogy természetes anyagból legyen. Ennél a tányéralátétnél természetesen őszi színeket válogattam össze. Amúgy is kedvenceim közé tartoznak a barna és a bordó, az ősz a legkedvesebb évszakom, szeretem a mogyit - ami a hátlap mintája. Szeretek a parkban sétálni, amikor lehullanak ősszel a levelek, nálunk sok a juharfa, valamint a juharlevelű platán. Aztán itt van másik nagy kedvencem, a ginkgo fa, ami több mint 200 millió év óta él a Földön.
Tehát az őszi lombhullást próbálom behozni az étkezőbe. A képen még félkész állapotban láthatjátok a tányéralátétet. A barna textil új, a barna kockás és bordó, azok ingek voltak, a narancs-pirosas kockás a lányom ruhája volt anno. Elkészítése nagyon egyszerű, különböző szélességű csíkokat vágtam ki a textilekből, mindegyiket 45 cm hosszúra. A szélességet úgy kell alakítani, hogy a kész mérete kb 30 cm legyen. Mivel nincsenek szabványok, mindenkinek az ízlésére van bízva a dolog, na meg az asztal méretére. 
a ginkgo levél applikáció
Tehát szabás után összevarrjuk a csíkokat, a varrás szélességet elvasaljuk a sötétebb színű csík felé. Ez után keskenyen le is tűzhetjük a varrat mellett, de nem muszáj. 
Az applikációt kétoldalas ragasztófólia segítségével rögzítjük a tányéralátét színére, majd kivarrjuk a falevelek erezetét, levélszárat, végül sűrű cikk-cakk öltéssel körbevarrjuk a mintát. Az applikáció szebb lesz, ha hímző alátétet használunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése