Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

őszi tányéralátét - most már készen

Készen is lettem vele. Gyorsan felraktam a Meska-ra. Az igazsághoz tartozik, hogy már nem tetszik. Valamit hiányolok belőle. De azért megmutatom az elkészítés fázisait képekben. Nem nagy ördöngősség. Az előlap hátoldalára vetexet vasaltam, hogy egy kicsi tartása mégiscsak legyen. Aztán összevarrtam a négy oldalát, kihagyva a kifordításnak szánt helyet. Vasaltam, kifordítottam, megint levasaltam. A kifordítás helyét rejtett öltéssel összevarrtam, majd a szélétől 1 cm-esen körben letűztem a tányéralátétet.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése