Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

terítsünk szabadban

Gyerekek nyaralnak a nagyival, én meg itthon egyedül. Erre a hétre nagytakarítást terveztem, meg azt, hogy frissítem a blogjaimat, valamint van egy pár varrás elmaradásom, azokat befejezem. Mindegyik nehezen megy, mert itt a lakásban túl meleg van bármiféle értelmes-értelmetlen cselekvéshez. Legkönnyebb és kevésbé fárasztó dolog a gép előtt ülni és szörfözni.

Mivel panel lakásban lakunk-élünk-én itt is dolgozom -, mindig azon jár az agyam, milyen szerencsések is azok, akik boldog kert tulajdonosok. S ha nekem kertes házam lenne, milyen kellemes garden party-kat lehetne összehozni nyáron.

Ezért összegyűjtöttem egy pár képet nyári asztali dekorációkról. Ugyan ez egy lakástextiles blog, az összeállításban kisebb hangsúly van a textil kiegészítőkön, de majd' minden képen felfedezhetünk egy részletet belőlük. 

Kedvenceim:
 No comment - spárga és articsóka

Az articsókáról valamiért a kövirózsa jutott eszembe. Gyorsan rákerestem, mit ajánlanak, hát itt vannak a drágáim. Hát nem gyönyörűek?

 Üdítő látvány, s nem mindennapi megoldás a gyönyörű virágok mellett a citrom felhasználása asztali dekorációként.



Nekem már néha az unásig ismételt dekoráljunk kagylóval megoldás. Persze ha tengeri herkentyűkkel várnám a vendégeimet, akkor stílusos dekor és tálalási mód.

Béleljünk mohával egy jó nagy kagylót, s abba tűzzük a virágokat. 



Nagyon sok dália kell ehhez a dekorációhoz. Nem elég levágni őket a tőről és vázába dugni, sokkal figyelem felkeltőbb megoldás, ha a virágfejek alatt pár centivel nyisszantunk, majd nedves  tűzőhabba nyomkodjuk őket.

Melyik kertben ne lenne egy pár tő páfrány? Szakíts az almafáról annyi gyümölcsöt, ahány vendég van, csippents ugyanannyi páfránylevelet, s készíts belőlük szalvétagyűrűt.
 

Napraforgók, sárga rózsa és (ismét) citrom került dekorációként az asztalra. Rusztikus kiegészítő a natúr lenvászon asztalterítő, kopottas vödör, ülőalkalmatosságként szalmabála. Bár arra is kellene valamit teríteni, nem? Szeretem ezt a képet, de a mécsest a szalmabála tetején nem tartom biztonságos megoldásnak.
 
 Na és itt a citrom, ültetőkártya gyanánt.


 Keleties hangulat szellőrózsával, rizslámpával és pünkösdi rózsa mintás porcelánnal. A szellőrózsás dekort akár papírból is el tudjátok készíteni, úgy legalább nem borítja fel a lámpást. Bár így meg nehezéket kell tenni az aljára.

 Fantasztikusan egyszerű DIY megoldás, nem kell a fél napot az előkészületekkel tölteni. Nagyobb levelek felelnek meg a célnak, mint a juhar, vagy a platán, de akár még az orgona is.
 Neked melyik tetszik?

 A képek forrása:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése