Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Nem textil, de szép

Nagyon szeretem a madárkalitkákat mint dekorációs elemet. De csakis akkor, ha nincs benne élőlény, vagy szabad kijárása van. Ti hogy vagytok ezzel?
Nyáresti, tavaszi étkezések a szabadban. Imádtam. Ha leoltják az égi villanykörtét, s nem elég a csillagok fénye, a kalitkába rakjunk mécsest.

 Kalicka szintén világítás céljára. Megcsinálnád magadnak?




na mégis csak hoztam egy lakástextiles képet.
Bár a tapéta és a karosszék kárpitja  ha nem is ugyanaz, de nagyon hasonló design és színvilág, nekem már túl sok együtt.


 na jó, ebbe talán már elférnek.







Igen szellős kalitka. Egészen állatbarát megoldás.


Még egy D.I.Y. megoldás


Gyűjteménybe

A képek forrásai, nem feltétlen sorrendben:
www.birdcagedesign.com, www.blog.designsquish.com, www.chidfrench9.tk, www.collettewardinteriors.ie, www.creaturecomfortsblog.com, www.elledecor.com, www.interiordesignideas.net, www.kaboodle.com, www.leahherrick.blogspot.com, www.littlecrowninteriors.com, www.lushlee.com, www.ruffledblog.com, www.thoughtfullysimple.com www.modernhouseinsight.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése