Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Laknál egy ...

... víztoronyban? Nem is tudom, hogy jutott eszembe a téma. Talán azért, mert Palotáról Újpest felé menet a felüljáró épp hogy csak bele nem szalad a "mi" víztornyunkba. Gyerekkoromban sokat álmodoztam róla, hogy milyen jó lenne benne lakni. A torony 1911-12-ben épült,s  még mindig nagyon szép állapotban van, én mindig megcsodálom. 2003-ig töltötte be eredeti funkcióját.
Budapest, Újpest - Árpád út

Az Újpest Árpád-úti víztorony belülről

Budapest - IX. ker. MÁV-telep
before


after


Igazi kihívást jelent a készítőnek.

 Ha kedvet kapnál egyet felújítani, látogass el a viztorony.hu-ra.

Most pedig egy pár külföldi példa:

Soest, Hollandia
Az 1931-ben épült víztornyot a Zecc Architects újította fel. Mind a 9 emeletét igazán 21.századivá tették. Mondják ők. A lakás új gazdájára vár. Nekem nem kéne.




Régi és új. A 130 éves víztornyot luxus lakássá alakította az Ellis Williams Architects. Cheshire-ben, Angliában található.





A következő Belgiumban van. Hat emeletes és van tetőterasza ! Kár hogy ez is ff.







Egy angol házaspár lakása Németországban,  Joachimsthal-ban 

Jók a kilátások.





Szóval, laknád?

További linkek:
Funtastic Zone
Tech E Blog
http://www.archithings.net/
http://www.ewa.co.uk/
Magyarország víztornyai

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése