Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Megmondom fehéren-feketén

illetve kerek-perec, hogy a ff párosítását nagyon nem szeretem. Nagyon régen fekete bútorom volt, máig sem értem miért szerettem bele. Sokáig elkísért, talán azért, mert több év polcrendszeres szobabelső után saját keresetemből vettem.

Mostani viszolygásom valószínűleg onnan ered, hogy bizonyos ünnepi eseményeken rámkényszerítették a fekete alj, fehér blúz párosítást. Erre még gyermekeim iskolája is rátett egy lapáttal, amikor a karácsonyi "osztálybulin" és anyák napi műsoron a gyerekeknek kötelező volt  ez a párosítás, mint ünnepi öltözet. Szóval a víz kivert tőle.

Amikor a legutóbbi poszthoz kerestem az anyagot (a víztornyoshoz), találkoztam egy pár zebra lakásbelsővel, s akkor döntöttem, a mai képriport a fekete, a fehér, illetve ezek párosításáról fog szólni. De mivel még mindig nem tudom elképzelni, hogy otthonomban csak e két szín szerepeljen, kontrasztként jöhet egy teljesen elütő dekor, amivel már azt mondom, na ez jöhet. 

Ami tetszik: ablak, csillár, székek. Ami nem tetszik: márvány asztallap.

Igen: úgy am-blokk elfogadnám, kiemelve: a lábas-drapéria, asztal-székek. A mennyezeti lámpát lecserélném.

Festenéd feketére a falat?

Csak vidáman.

Zebra: LOVE, előtte a piroska is LOVE

Kicsit zsufi szerintem. Boudoir-os hangulatú, de mégsem. Az ágyvég teccik, meg a függöny, meg az ágynemű, meg a lámpa.

Buodoir 2.

Egyértelmű igen.

Már csak azért is szeretem, mert tágas, s mert ekkora ablaka van..., a függönyről már ne is beszéljünk. 

Aki hiányolná a zebrát. 

A rizslámpa/papírlámpa nem az esetem. Fotel gigalájk.

A fehér uralkodik.

Baba- és ifjú hölgy szobájába sem elképzelhetetlen.





Szafari.



Linkek/Sources:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése