Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Tapétázzunk


Aki a FB-ról ismer, az tudja, hogy mostanában azon töröm fejem, hogyan lehetne megunt, de még jó állapotban lévő polcos és nem polcos szekrényeinket felújítani.

Tangerine tango - a 2012-es év színe.
Narancs - bocsánat, mandarin -  nálam bármikor jöhet.
Jó lenne, ha a projekthez nem kellene 1-1 tekercs  méregdrága tapétát megvenni, mert az alábbi átalakításokhoz elég lenne valamennyi maradék is. 
 Ez a kép fogott meg először. A mi polcaink általában jobban tele vannak, s ráadásul könyvekkel, varrós dolgaimmal. Viszont a gyerekek kupái megérdemelnének egy ilyen helyet.


Romantikus madárkás, nőies darab.

Szeretem a paravános takard el megoldásokat.

Egyet a kincseknek - nem csak kislányok szobájába.

 Lapfüggöny sínre. (Én is így szoktam volt a képeimet fellógatni)

Ágyvégként - látszólag könnyebb, mint textilből kipárnázni.

Keretbe vele - honnan szerzek én ennyi maradékot? Akkor már tényleg maradok a textiles szekrényem készleténél.

Szeretek patchwork-özni. 


S már a kivitelezésen járt a fejem, hogy majd le kell szedni a hátlapot, aztán vissza, a család szörnyülködött, hogy mindezt hogyan és mikor fogom megvalósítani. Ekkor találtam ezt az ötletet. 


Minden polc kap egy ilyen hátlapot, ami lehet akár kartonpapír, hungarocell,  amit vagy textillel, vagy tapétával vonunk be. Így aztán kedvünk szerint váltogathatjuk a hátteret, akár minden nap.



forrás/source: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése