Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Lakberendezők külföldről 1.

Facebook oldalamon ígértem, hogy ma bemutatok Nektek egy portugál lakberendezőt - dekoratőrt. A hölgyet Ana Antunes-nek hívják 

17 év TV produceri múlt után férjével karöltve hozta létre saját otthon-átalakító show-ját, ami Portugáliában egyedüli. Két éve átállt a kamera túloldalára és mint dekoratőr szerepel a show-ban. Karrierjében valószínűleg szerepet játszott, hogy édesanyjának művészeti galériája volt, nagybácsikájának pedig divatstúdiója, ahol gyerekként sokat játszott és a lehullott anyagdarabkákból a Barbie-jának varrt ruhákat. 

Ízelítő munkáiból:

Tisztelgés Audrey Hepburn előtt



Türkizkék és egy kis zöld



Chanel 5 


Egy kis art deco



Ana betekintést enged saját otthonába is. Íme:

Egyre jobban  szeretem a fehéret.

Gyönyörű ez az étkező. Csak második ránézésre esett le, hogy a bal oldali falon tükör van. Bizonyítékul annak, hogy az milyen látványosan növeli optikailag a teret.

Nem repi konyha. Látszik rajta, hogy használják is.


Ha többet szeretnél tudni Ana-ról, illetve munkáiról, az alábbi linken eléred.
http://home-styling.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése